Těstovinový salát se Šmakounem

Často mi píšete, jestli bych na blog nemohla dát i nějaké recepty "do krabiček". Tak jeden takový jsem si pro Vás připravila. Šmakoun se stal v poslední době velkým hitem a proto jsem v tomto receptu využila právě jeho. Těstovinový salát je jednoduchý a hotový bude raz dva. Stačí ho jen zabalit do krabičky a vychutnat už si ho můžete kdekoliv. 

Budeme potřebovat (na 2 porce):

  • 1 balení (200 g) Šmakoun mexiko
  • těstoviny
  • 1 jarní cibulka
  • 1 červená paprika
  • 140 g řeckého jogurtu
  • hrášek
  • olivový olej
  • hrubozrnná mořská sůl
  • pepř

Postup: Na pánvi rozehřejeme olivový olej, přidáme na kousky nakrájenou jarní cibulku a červenou papriku. Cca po 5 minutách přidáme na kostičky nakrájeného Šmakouna a restujeme dalších 5 minut. Orestovanou směs smícháme s uvařenými těstovinami, bílým jogurtem a hráškem. Ochutíme solí, pepřem a můžeme podávat. 


Dobrou chuť :-)

12 komentářů:

  1. Tipy na krabičkové a rychlé obědy jistě mnoho lidí ocení, i já! :) A těstoviny jsou mou velmi oblíbenou surovinou, takže yes, jdu do toho! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak .. těstoviny jsou navíc taková rychlovka a přidat k nim můžeš v podstatě cokoliv :-)

      Vymazat
  2. narazila jsem na tvůj blog a moc mě oslovil, hned dávám sledování! :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, to vypadá skvěle :) Já jsem zatím měla jenom sladkého Šmakouna, ale tohle vypadá fakt lákavě, určitě recept musím někdy vyzkoušet:)

    www.meadelaida.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus i toho slaného. Skvěle se hodí právě do takových receptů jako je tento :-)

      Vymazat
  4. Šmakouna mexiko mám z těch slaných nejraději :) A těstovinové saláty jsem si oblíbila zejména v létě, pěkně vychlazené, to je potom dobrota! No a do krabiček jsou jako dělané! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě chutná asi nejvíc ten uzený :-) Jojo, máš pravdu, salátky jsou výborné a těstovinové jsou super hlavně v tom, že jsou rychle hotové :-)

      Vymazat
  5. Mňam, to vypadá skvěle !
    Šmakouna jsem měla zatím jen meruňkového a moc mě nenadchnul tak musím vyzkoušet i ty slané :D !

    OdpovědětVymazat
  6. Jaké množství hrášku mám asi použít? Myslíte že na ty dvě porce zhruba jednu malou plechovku od Bonduelle? :-) Mockrát dekuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat

 

Koupit kuchařku