Okurkový salát s mangem a černým sezamem

Ráda kombinuji ovoce a zeleninu dohromady. Nejlepší jsou na to saláty, kde můžete chutě krásně propojit. A protože jsem doma měla vekou zásobu manga, rozhodla jsem se připravit právě salát. Je jednoduchý a osvěžující. V receptu jsem použila černý sezam, ale můžete ho klidně nahradit i klasickými sezamovými semínky. Ty doporučuji před podáváním ještě lehce opražit.

Budeme potřebovat (na 2 porce):

  • 1/2 salátové okurky
  • 1 menší mango
  • 1 lžíce rýžového octa
  • černý sezam
  • sůl (dle potřeby)

Postup: Mango oloupeme a nakrájíme ho na kostičky. K mangu přidáme na kolečka nakrájenou okurku a rýžový ocet. Vše pořádně promícháme, naservírujeme na talíř a před podáváním salát posypeme sezamovými semínky.

Dobrou chuť :-)

4 komentářů:

  1. Vypadá to moc hezky, taky mám moc ráda kombinaci ovoce + zelenina :) a mango mám moc ráda, určitě ho zkusím, jen tedy nemám doma rýžový ocet, čím bys mi ho doporučila nahradit? :) Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, rýžový ocet se asi nahradit nedá. Má takovou jemnou chuť a myslím si, že kdybys použila jakýkoliv jiný ocet, tak přebiješ chuť okurky a manga :-)

      Vymazat
    2. Aha :) a kde je možné ho koupit? Děkuju! Terka

      Vymazat
    3. Rýžový ocet seženeš určitě na internetu anebo jsem ho viděla i v některých prodejnách se zdravou výživou. Možná by ho mohli mít i ve velkých supermarketech jako Globus apod. :-)

      Vymazat

 

Koupit kuchařku