Ovesné vafle s borůvkami

Dnes mám pro vás recept na úžasnou a jednoduchou snídani. Pokud ještě nikdy neochutnali vafle, máte co napravovat. Tyhle ovesné vafle jsou krásně křupavé a nadýchané. Pokud se budete držet receptu, zaručeně se vám povedou. Na ozdobu jsem použila kokosový jogurt a zásobu mražených borůvek :-)

Suroviny (na 10 trojhránků):

  • 3 hrnky ovesné mouky
  • 3 vejce
  • 2 hrnky rostlinného mléka
  • 2 lžičky prášku do pečiva
  • 2 lžíce třtinového cukru
  • špetka soli

Postup: V míse smíchejte mouku s kypřícím práškem, cukrem a špetkou soli. Přidejte vejce a postupně přilévejte mléko. Metličkou vypracujte hladké těsto a nechte ho cca 5 minut odpočinout. Po pěti minutách naplňte vaflovač těstem a nechte ho péct. Já mám vaflovač s časovačem, na kterém jsem vafle pekla 4 minuty a 15 vteřin. Upečené vafle ozdobte jogurtem, ovocem nebo domácí marmeládou.

Dobrou chuť :-)

7 komentářů:

  1. výborné, zrovna papám a opravdu krásně křupou :) děkuji za recept :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam mňam vafličky :) z ovesné mouky jsem je ještě nedělala, ale ovesné vločky mám moc ráda, takže vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív jsem je zkoušela ze špaldové mouky, ale z té ovesné tak hezky křupou. Určitě je vyzkoušej :-)

      Vymazat
  3. Tak jsem úplně dostal chuť na wafle ze Zelenkovy cukrárny v Praze. Mám jí na cestě z práce domů, ale jak dělám teď home office, tak kolem ní nechodím. A posnídat tam wafle s jejich výbornou kávou, to vám dokáže opravdu zlepšit ráno, to vám garantuju! :) Kdo budete mít cestu, tak se tam určitě zastavte. :)

    OdpovědětVymazat

 

Koupit kuchařku