Pohanka se zelím a uzeným tofu

Pohanka, zelí a uzené tofu - to je božská kombinace, které nikdy neodolám. Dokážu spořádat plný talíř a ještě si přidám. Možná se vám zrovna tahle kombinace surovin bude zdát podivná, ale věřte mi, že se do ní zamilujete stejně, jako já. Podobný recept s pohankou už na blogu mám (zde). Tentokrát ji ale nebudu zapékat. Šmrnc celému jídlu dodává orestovaná cibule a čerstvá petrželka. Už se vám sbíhají sliny? Mě tedy ano :-)

Budeme potřebovat (pro 2 osoby):

  • 200 g loupané pohanky
  • 150 g kysaného zelí
  • 100 g uzeného tofu
  • 1 středně velká cibule
  • 1 lžíce přepuštěného másla nebo olivového oleje
  • čerstvá petrželka
  • sůl, pepř

Postup: Na přepuštěném másle zpěníme nadrobno nakrájenou cibulku. Přidáme na kostičky nakrájené uzené tofu, kysané zelí a vše necháme restovat cca 5 minut. Ke směsi přidáme uvařenou pohanku, ochutíme solí, pepřem a vše společně promícháme. Před podáváním pohanku posypeme nasekanou petrželkou a máme hotovo. 

Dobrou chuť :-)

7 komentářů:

  1. No to vypadá skvěle, určitě si to uvařím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Určitě pohanku vyzkoušej, tahle kombinace je moje nejoblíbenější :-)

      Vymazat
  2. krása, musím zkusit ;) už nevím, jak tofu upravovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Snažím se pořád vymýšlet něco nového :-D Nedávno jsem přidala nakrájené tofu i do zelňačky, taky moc dobré :-)

      Vymazat
    2. Jee to jsem dělala taky, podle kuchařky Petra Havlíčka, souhlasím, výborné :)

      Vymazat
  3. Zrovna dovareno, jde se papat! :-)

    OdpovědětVymazat

 

Koupit kuchařku