Jak jsme si užívali ve Velkých Karlovicích

Rádi s přítelem cestujeme a objevujeme kouzelná místa v ČR. Jedno takové jsme objevili ve Velkých Karlovicích. A protože inspirace na cestování není nikdy dost, rozhodla jsem se, že se s Vámi o náš relaxační pobyt podělím.

V krásném prostředí Beskyd najdete Resort Valachy, který tvoří tři hotely - Lanterna, Horal a Galik. Všechny hotely jsou úžasné, každý nabízí něco jiného a záleží jen na Vás, který si pro svůj pobyt vyberete. My jsme navštívili čtyřhvězdičkový Spa Hotel Lanterna nejen proto, že nás okouzlil svou jedinečnou atmosférou, ale také proto, že zde můžete ochutnat zážitkovou gastronomii v podobě degustačního menu.

Zážitkovou gastronomii si můžete vychutnat v nádherné restauraci Vyhlídka, kde se snoubí s perfektním servisem a mistrovskými díly z rukou šéfkuchaře Josefa Tydlačky. Novinkou restaurace je RAW vegetariánské menu, které si můžete vychutnat od května až do konce prázdnin. Toto menu jsem měla možnost ochutnat i já a musím říct, že jsem byla opravdu nadšená. Menu je sestaveno ze sezónně dostupných a lehce stravitelných druhů zeleniny i ovoce. Zajímavostí je např. studená polévka v podobě smoothie ze špenátu a mladého ječmene, hlavním chodem jsou cuketové roládky s feta sýrem a zeleninovým tartarem a jako dezert kuchaři zvolili mezi hosty velmi oblíbený jahodový sorbet s čerstvým ovocem.


 


Můj přítel masožravec zase vyzkoušel Michelinské menu. Ze všech specialit, které byly v minulých sedmi letech součástí Michelinských galavečeří připravovaných hvězdnými „Micheliny“, vybral šéfkuchař Lanterny Josef Tydlačka šest pokrmů, které se staly předlohou a inspirací degustačního menu. Celé Michelinské menu si můžete vychutnat až do konce června a ve zkrácené tříchodové podobě bude nabízeno také v červenci a srpnu v čase obědů. 



Aby byl váš zážitek z menu dokonalý, doporučuji spojit ho i s degustací vín za asistence sommeliéra. K našemu menu nám byla doporučena vína z vinařství Milan Špalek.




Pokud to máte do Beskyd daleko, doporučuji spojit degustaci i s ubytováním v hotelu Lanterna. My jsme zvolili překrásné apartmány Suite Spa s vlastním krbem, vířivkou a kávovarem. 





Náš pobyt jsme zakončili bohatou snídaní. Já jsem neodolala a musela jsem vyzkoušet vyhlášené frgály, které jsou připravovány přímo v hotelu a které si můžete jako suvenýr odvézt po předchozí objednávce i domů. 



Pokud tedy plánujete letní dovolenou nebo si chcete někam vyrazit jen tak na víkend, rozhodně doporučuji navštívit Velké Karlovice. Tohle místo si totiž zamilujete 

6 komentářů:

  1. Nádherný designový interiér i vybavení. Víc než jídlo mě výjimečně zaujala sklenice na červené víno.. to je masterpiece! Užijte si ještě spoustu krásných výletů.:)

    BLOG Corculum | Stepanka_T

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty sklenice jsem taky obdivovala, jsou nádherné! A moc děkujeme :-)

      Vymazat
  2. To je krása. Tam určitě zamíříme....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si udělejte cestu, je to tam vážně krásné :-)

      Vymazat
  3. Páni, to jste si museli opravdu užít. Vypadá to opravdu nádherně. Ve Velkých Karlovicích vyrůstala má babička, takže to tam trošku znám a na odpočinek je to fajn místo a navíc když se to spojí s výborným jídlem, tak to musí být dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velké Karlovice jsem si zamilovala, je to tam fakt krásné :-) Kdybych to neměla tak daleko do práce, klidně bych se tam i přestěhovala :D

      Vymazat

 

Koupit kuchařku